Pozycjonowanie

seo

Dzięki pozycjonowaniu nasza firma ma szansę na większą liczbę klientów, a co z tym idzie na lepsze zarobki. Strona internetowa to wspaniała reklama w Internecie. Aktualnie praktycznie każdy człowiek najpierw szuka informacji w sieci...

Optymalizacja

optymalizacja

Pierwszą i podstawową czynnością od jakiej powinniśmy zacząć zanim zaczniemy na dobre pozycjonować naszą stronę internetową jest oczywiście odpowiednia i poprawna optymalizacja...

Marketing w sieci

marketing

Marketing internetowy pozwala nam dotrzeć do znacznie większej ilości ludzi, dzięki swojej ogólnodostępności na świecie. Marketing internetowy to głównie przeróżne formy reklamy...

Promowanie strony

promocja

Zdarza się często tak, że po tym jak wykonamy swoją pierwszą stronę(lub ktoś ją nam wykona na zlecenie) często nie mamy pomysłu jak sprawić, aby trafiła ona do szerszej grupy ludzi...

Google AdWords

Chcąc dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów naszych usług powinniśmy zdecydować się na reklamy o największym zasięgu w internecie. Nie wątpliwie jedną z takich usług jest program Google AdWords. Dzięki nim nasze reklamy będą wyświetlane po odpowiednimi słowami kluczowymi, które sami ustalimy oraz na odźwiernych tematycznych stronach internetowych.

Reklamy Google AdWords w wynikach wyszukiwania wyświetlane są bezpośrednio nad wynikami organicznymi. Tj. wyszukując frazy „opony” otrzymamy 10 stron, które zdobyły swoje pozycje dzięki pozycjonowaniu oraz inne strony, które są tam dzięki prowadzonej kampanii Google AdWords.

Oprócz wyników wyszukiwania Google, reklamy AdWords wyświetlane są także na stronach wydawców, którzy uczestniczą w programie Google AdSense. Reklamy te dobierane są kontekstowo, dzięki czemu trafiają na strony podobnie tematycznie do naszej.

Żeby stworzyć odpowiednia kampanię AdWords musimy poznać szczegółowo dokumentacje oraz pomoc programu od Google. Jeśli jednak sami uznamy, że nie damy rady przygotować kampanii o odpowiedniej, jakości oraz o dobrze dobranym targecie, warto wtedy zlecić to zadanie odpowiedniej agencji reklamowej.

Warto wspomnieć, że aby reklama była skuteczna musimy zawrzeć w niej odpowiednio dobrane do naszej oferty i strony docelowej słowa kluczowe (najlepiej nieprzekraczające 2-3 wyrazów) oraz aby opis i tytuł reklamy zgadzał się z tym, co klient otrzyma po przejściu na naszą stronę. W ten sposób będziemy mogli uzyskać dobry współczynnik kliknięcia do wyświetlenia reklam.